Auto - Moto

Τι συμβαίνει με το «φανταστικό» φρενάρισμα των Tesla

Ξεκίνησαν έρευνες για περιστατικά με το «φανταστικό φρενάρισμα» της Tesla, το οποίο έχει δημιουργήσει αρκετά προβλήματα.

Η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) άνοιξε επίσημη έρευνα σχετικά με αναφορές ότι ορισμένα οχήματα της Tesla «πάτησαν» τα φρένα τους χωρίς προφανή λόγο.

Πιο συγκεκριμένα, έχουν υποβληθεί στην υπηρεσία πάνω από 350 καταγγελίες για συμβάντα «φανταστικού φρεναρίσματος» την σεζόν 2021-22 και όλα αναφέρονται στα μοντέλα: Tesla Model 3s και Model Ys.

Τα αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με σύστημα αποφυγής μπροστινής σύγκρουσης που μπορεί να ενεργοποιήσει αυτόματα τα φρένα και το ηλεκτρονικό βοήθημα οδηγού Autopilot της Tesla, που συνδυάζει το προσαρμοστικό cruise control με την αυτοδιευθυνόμενη ικανότητα κεντραρίσματος λωρίδας.

Το… φανταστικό φρενάρισμα

Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή ατυχήματα που να σχετίζονται με το θέμα στο NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration), όμως σε πρόσφατη τοποθέτησή του, τονίζει ότι:
«Οι καταγγέλλοντες αναφέρουν ότι η ταχεία επιβράδυνση μπορεί να συμβεί χωρίς προειδοποίηση, και συχνά επανειλημμένα κατά τη διάρκεια ενός μόνο κύκλου οδήγησης», ανέφερε η έκθεση της υπηρεσίας.

«Το φανταστικό φρενάρισμα ποικίλλει από μια μικρή μείωση της ταχύτητας έως το πλήρες φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης που μειώνει δραστικά την ταχύτητα με γρήγορο ρυθμό, με αποτέλεσμα επικίνδυνες συνθήκες οδήγησης για τους επιβάτες του οχήματός μου καθώς και για αυτούς που μπορεί να με ακολουθούν», έγραψε ο ιδιοκτήτης σε μια καταγγελία που υποβλήθηκε στις 2 Φεβρουαρίου.

Ανακλήσεις οχημάτων και αλλαγή λογισμικού

Η αυτοκινητοβιομηχανία αναγκάστηκε να προβεί σε αρκετές ανακλήσεις τις τελευταίες εβδομάδες, τα ζητήματα των οποίων αντιμετωπίστηκαν μέσω ενημερώσεων λογισμικού over-the-air, συμπεριλαμβανομένου ενός παρόμοιου προβλήματος πέδησης που επηρέασε σχεδόν 12.000 οχήματα της Tesla σε όλη τη γκάμα μοντέλων της.

Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι νωρίτερα αυτό το μήνα ανακάλεσε επίσης 54.000 οχήματα που λειτουργούσαν το σύστημα «Full Self-Driving» (Πλήρης Αυτοοδήγηση) που είχε προγραμματιστεί να περνούν αργά μέσα από τα σήματα στάσης, εάν δεν υπήρχαν άλλα οχήματα ή πεζοί.

 

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Ελληνική εταιρεία εφαρμόζει εξάωρο χωρίς μείωση μισθών
Νάομι Κάμπελ: Δεν την υιοθέτησα - είναι δικό μου παιδί
Chevron Right