Τα ιπτάμενα ταξί αναμένεται να είναι ένα από τα κύρια «αξιοθέατα» των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού το 2024, καθώς το πλάνο βρίσκεται σε εξέλιξη παρά τις πολλαπλές αποτυχίες που έχουν ήδη σημειωθεί. Πιο συγκεκριμένα η κατασκευάστρια εταιρία Volocopter και η ADP (Aéroports de Paris) θέλουν να προωθήσουν την καινοτόμα ιδέα τους στην έκθεση των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, προκειμένου να την κάνουν πραγματικότητα την περίοδο των αγώνων.
Πρόκειται για ένα όχημα που μοιάζει με ελικόπτερο, αλλά είναι πιο ελαφρύ, πιο αθόρυβο και θα χρησιμοποιούνται για κοντινές αποστάσεις.
Σύμφωνα με τα σχέδια που έχουν κατατεθεί υπάρχει προγραμματισμός για δρομολόγια από το αεροδρόμιο Σαρλ ντε Γκωλ του Παρισιού έως το αεροδρόμιο Μπρουζέ, και από το ελικοδρόμιο του Ισί λε Μουλινό αφενός προς το αεροδρόμιο Σάιν -Διρ Λ’ Εκόλ, κοντά στις Βερσαλλίες. Επίσης υπάρχουν πληροφορίες και για δρομολόγια προς τον Σηκουάνα κοντά στο Αούστερλιτς, στο νοτιοανατολικά του Παρισιού.
Πλέον εκκρεμεί η πιστοποίηση του αεροσκάφους Volocopter από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA), αλλά από το γαλλικό Υπουργείο Μεταφορών, που έχει υποστηρίξει μέχρι στιγμής την πρωτοβουλία.
Βέβαια οι πολίτες είναι αντίθετοι σε αυτή την πρωτοβουλία καθώς σε έρευνα που διενεργήθηκε τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο του 2023, τα αποτελέσματα έδειξαν την δυσαρέσκεια των Γάλλων πάνω στα ιπτάμενα ταξί. Ο ερευνητής επίτροπος σημείωσε συγκεκριμένα ότι αυτό το πείραμα «δεν ενδιαφέρει εκ των προτέρων» εάν τελικά «δεν μπορεί να προσφέρει εναλλακτική στις τρέχουσες μεθόδους ούτε να συμμετάσχει στην αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας.
Σε αντίθεση με τους ισχυρισμούς του ADP, διαπιστώθηκε ότι τα ιπτάμενα ταξί έκαναν πολύ περισσότερο θόρυβο από ό,τι διαφημιζόταν, καθώς η μέτρηση έδειξε στα 65 ντεσιμπέλ κατά την πτήση. Είναι «λιγότερο θορυβώδες από τα ελικόπτερα που κινούνται με καύση, αλλά δεν μπορούν να θεωρηθούν αθόρυβα, σε αντίθεση με ό,τι αναφέρεται στο φάκελο», σημειώνεται στην αναφορά.