Μπορεί να βρισκόμαστε μερικές ώρες πριν την σέντρα του μεγάλου τελικού του UEFA Champions League ανάμεσα στην Λίβερπουλ και την Ρεάλ Μαδρίτης, όμως μερικοί φίλαθλοι συνεχίζουν και ψάχνουν για να βρουν ένα εισιτήριο που θα τους εξασφαλίσει την θέση μέσα στο «Stade de France».
Σημειώνεται ότι η UEFA έχει ανακοινώσει επίσημα το sold out στις 28 Απριλίου, μετά την πώληση των αναμενόμενων 52.000 εισιτηρίων, 20.000 για κάθε ομάδα και 12.000 για το υπόλοιπο κοινό, όμως αρκετά εξ’ αυτών κυκλοφορούν στην «μαύρη αγορά».
Όπως αναφέρουν τα διεθνή ΜΜΕ που έχουν στείλει ανταποκριτές στο Παρίσι, η τιμή εισιτηρίου φτάνει έως και 5.000 στη διαδικτυακή αγορά. Να σημειωθεί ότι οι κανονικές τιμές των εισιτηρίων κυμαίνονταν από 50 έως 578 ευρώ (σ.σ. υπήρχαν και πολύ ακριβότερα στις διακεκριμένες θέσεις και τις σουίτες).
📍 Saint-Denis, Place Victor Hugo 🇫🇷#UCLfinal pic.twitter.com/aRodq5VfHR
— UEFA Champions League (@ChampionsLeague) May 27, 2022
Όμως εξακολουθούν να υπάρχουν χιλιάδες αιτήματα στα social media, με τα πιο ακριβά εισιτήρια να μεταπωλούνται από πλατφόρμες που ειδικεύονται σε αθλητικές και μουσικές εκδηλώσεις.
Σημειώνεται ότι η Λίβερπουλ εντόπισε στα social media 13 φιλάθλους της οι οποίοι προσπάθησαν να μεταπωλήσουν το εισιτήριό τους και προέβη σε άμεση ακύρωση, θέλοντας τόσο να τιμωρήσει τους συγκεκριμένους οπαδούς αλλά και να… προειδοποιήσει αυτούς που σκέφτονται να το κάνουν.
Η μεγάλη χωρητικότητα του «Stade de France» (πάνω από 80.000 θέσεις) είχε κάνει τον προπονητή της Λίβερπουλ, Γιούγκεν Κλοπ, να αναρωτηθεί γιατί οι σύλλογοι παίρνουν τόσο λίγα εισιτήρια την ημέρα του… μεγάλου αγώνα.
«Είναι σωστό που παίρνουμε μόνο 20.000 εισιτήρια , η Ρεάλ παίρνει 20.000 και υπάρχουν 75.000; Αυτό κάνει 35.000 εισιτήρια να περισσεύουν. Πού είναι αυτά τα εισιτήρια;», είχε αναρωτηθεί.
One day to go… #UCLfinal pic.twitter.com/xPuGiHisTc
— UEFA Champions League (@ChampionsLeague) May 27, 2022
Η απάντηση είναι απλή: Η UEFA πούλησε 12.000 εισιτήρια σε οπαδούς σε όλο τον κόσμο, αλλά το παράθυρο έκλεισε στις 28 Απριλίου, μέρες πριν οι οπαδοί της Λίβερπουλ και της Ρεάλ Μαδρίτης μάθουν ότι η ομάδα τους ήταν στον τελικό.
Τα 40.000 εισιτήρια θα διανεμηθούν στους οργανωμένους φιλάθλους των συλλόγων, ενώ τα υπόλοιπα σε εθνικές ενώσεις, εμπορικούς εταίρους, ραδιοτηλεοπτικούς φορείς και το επίσημο πρόγραμμα φιλοξενίας της UEFA.