Μπορεί το γήπεδο της Μπαρτσελόνα «Camp Nou» (σ.σ. ή «Nou Camp») να φέρει πολλά χρόνια ιστορία στην… πλάτη του, όμως η ονομασία του αναμένεται να αλλάξει λόγω μίας μεγάλης συμφωνίας που θέλει να κλείσει η ομάδα.
Αναλυτικότερα υπάρχει το ενδεχόμενο οι παίκτες της ομάδας να έχουν ως έδρα το «Spotify Nou Camp» στο εγγύς μέλλον, ως μέρος μιας επικερδούς συμφωνίας χορηγίας ύψους 320 εκατομμυρίων δολαρίων.
Οι Καταλανοί που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, είναι κοντά στην επίτευξη συμφωνίας με το Spotify που θα έβλεπε τη δημοφιλή μουσική πλατφόρμα να γίνει ο κύριος χορηγός του συλλόγου.
Επί του παρόντος, η «Μπάρτσα» υποστηρίζεται από τη Rakuten, αλλά με τη συμφωνία τους να ολοκληρώνεται το καλοκαίρι, οι Καταλανοί αναζητούν έναν νέο συνεργάτη.
Η τριετής συμφωνία με το Spotify φέρεται να προκαλέσει αλλαγές στους χορηγούς των εμφανίσεων σε όλο τον σύλλογο και σύμφωνα με πληροφορίες περιλαμβάνει δικαιώματα ονομασίας για το περίφημο Camp Nou των 99.354 θέσεων.
Μέχρι το 2006, η Μπαρτσελόνα επέλεγε να μην έχει χορηγό στις φανέλες της, προτού συνάψει συμφωνία συνεργασίας με τη διάσημη φιλανθρωπική οργάνωση για παιδιά UNICEF.
Το 2011, οι «μπλαουγκράνα» ένωσαν τις δυνάμεις τους με το Qatar Foundation, το οποίο στη συνέχεια άλλαξε σε Qatar Airways, πριν η συνεργασία τους λήξει το 2017.
Στη συνέχεια, η Μπαρτσελόνα υπέγραψε συμφωνία με τους ιαπωνικούς… γίγαντες ηλεκτρονικού εμπορίου Rakuten, αξίας 47 εκατομμυρίων λιρών ανά σεζόν και τώρα το Spotify φαίνεται έτοιμο να γίνει η τελευταία επώνυμη επωνυμία που θα συνεργαστεί με την εμβληματική ισπανική ομάδα.