Αθλητισμός

Ρεκόρ τηλεθέασης στο φετινό Super Bowl

Το «Super Bowl LVI» ξεπέρασε το όριο των 100 εκατομμυρίων θεατών παγκοσμίως, θέτοντας ένα νέο ρεκόρ των τελευταίων πέντε χρόνων.

Αποτελεί ένα από τα κορυφαία «αθλητικά προϊόντα» παγκοσμίως και το Super Bowl επιβεβαίωσε το γεγονός αυτό, καθώς περισσότεροι από 100 εκατομμύρια θεατές παρακολούθησαν την αναμέτρηση των Los Angeles Rams με τους Cincinnati Bengals, στην «Πόλη των Αγγέλων».

Οι υψηλοί αριθμοί τηλεθέασης αποτέλεσαν το… κερασάκι σε μία χρονιά που ήταν γεμάτη από συναρπαστικές αναμετρήσεις, από την πρεμιέρα της σεζόν μέχρι τον μεγάλο τελικό που έκρινε τον νικητή.

Σύμφωνα με το NBC Sports, η νίκη των Los Angeles Rams με 23-20 επί των Cincinnati Bengals προσέλκυσε κοινό 112,3 εκατομμυρίων, συμπεριλαμβανομένων 101,1 εκατομμυρίων τηλεθεατών και άλλων 11,2 εκατομμυρίων θεατών από άλλες πλατφόρμες.

Το παιχνίδι ήταν διαθέσιμο σε πολλές συσκευές μέσω των NBC, Telemundo, Peacock, NBC Sports Digital, NFL Digital και Yahoo Sports, ενώ γράφτηκε στα βιβλία της ιστορίας ως ο αγώνας με τις περισσότερες προβολές τα τελευταία πέντε χρόνια από το «Super Bowl LI» (σ.σ. το οποίο είχε συγκεντρώσει 113,7 εκατομμύρια).

Η τηλεθέαση για τον αγώνα Rams – Bengals ήταν περίπου ένα άλμα 10% από το κοινό που παρακολούθησε το περσινό Super Bowl (Tampa Bay Buccaneers – Kansas City Chiefs), ενώ οι θεατές προφανώς δεν διέκοψαν την προβολή στο ημίχρονο.

Το «Pepsi Super Bowl LVI Halftime Show» είχε κατά μέσο όρο 103,4 εκατομμύρια θεατές από τις 20:15 έως τις 20:30, καθώς για φορά βρέθηκαν μαζί πέντε θρύλοι της hip-hop και ραπ μουσικής σκηνής: οι Dr. Dre, Eminem, Mary J. Blige, Snoop Dogg και τον Kendrick Lamar.

Το πλήθος των 70.000 και πλέον στο SoFi Stadium έμοιαζε περισσότερο με αγώνες πριν από την πανδημία, σε σχέση με το περσινό Super Bowl στην Τάμπα της Φλόριντα, όπου η συμμετοχή ήταν περιορισμένη στο ένα τρίτο της χωρητικότητας.

Τέλος σημειώνεται ότι οι διαφημίσεις Super Bowl πουλήθηκαν για ένα ρεκόρ 6,5 εκατομμυρίων δολαρίων ανά διαφήμιση διάρκειας 30 δευτερολέπτων, μια τιμή που σηματοδοτεί μια αύξηση 18% σε σχέση με την τιμή που τους χρέωνε το CBS της ViacomCBS πέρυσι.

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Πυροβολισμοί στο Κορωπί με τραυματία
Κορονοϊός: Πού γίνονται δωρεάν rapid test την Τετάρτη 16/2
Chevron Right